Cognion

Pensamentos de um engenheiro, administrador, corredor de rua e leitor voraz

USING DATA-DRIVEN MARKETING TO CONNECT WITH TODAY’S CONSUMERS

USING DATA-DRIVEN MARKETING TO CONNECT WITH TODAY’S CONSUMERS

Traditionally, manufacturers focused their brand marketing and consumer interaction on the mass media. In the age of the connected consumer, however, that’s no longer enough. To fully engage consumers in the age of connected shopping, manufacturers must capture and analyze data across a multitude of sources and optimize interactions across a multitude of communications channels.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on Janeiro 2, 2014 by in Uncategorized and tagged , , , , , .

Navegação

%d bloggers like this: